Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Klientu apkalpošanas centrs Līgatnē

Cēsu novada
Līgatnes apvienības pārvaldes
 KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS
 

KAC darba laiks Līgatnes pilsētā, Spriņģu ielā 4:

Trešdienās: 8.00 – 16.00
Adrese: Spriņģu iela 4, Līgatne, Līgatnes pisēta, Cēsu novads, LV-4110
Tālrunis: +371 25461155
E-pasts: ligatne@cesunovads.lv



 

KAC darba laiks Līgatnes pagastā, Nītaures ielā 6:

P. 8.00 – 12.00 un 12.30 – 18.00
O. 8.00 - 12.00 un 12.30 - 17.00
T. 8.00 - 12.00 un 12.30 - 17.00
C. 8.00 - 12.00 un 12.30 - 17.00
P. 8.00 - 13.00

Adrese:  Nītaures iela 6, Augšlīgatne, Līgatnes pagasts, Cēsu novads, LV-4108

Tālrunis: +371 64155636, mob.: +371 26190680


Cēsu novada Līgatnes apvienības pārvaldes klientu apkalpošanas centros:

  • Sniedz vispārīgu informāciju par Cēsu novada pašvaldības un Līgatnes apvienības pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem, pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem iesniegšanai Cēsu novada pašvaldībai.
  • Sniedz konsultācijas par valsts iestāžu e–pakalpojumu lietošanu portālā https://www.latvija.lv.
  • Pieņem un reģistrē klātienē iesniegtos dokumentus, kas adresēti Cēsu novada pašvaldībai.
  • Dzīvesvietas deklarēšana/anulēšana Cēsu novada pašvaldībā.
  • Izsniedz rakstiskas atbildes (lēmumus, izziņas u.c. dokumentus) uz iesniegtajiem iesniegumiem.
  • Pieņem maksājumus

Ērtākai saziņai ar pašvaldību iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus:

  • operatīvi iesniegt Cēsu novadā pamanītās problēmas un saņemt atgriezenisko saiti mobilajā lietotnē “Cēsu novads”, kas bez maksas lejuplādējama “Google Play” un “App Store”.

Atgādinām, ka elektroniski parakstīts dokuments jānoformē atbilstoši Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumiem Nr. 473 un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu. Pašvaldība vienas darbdienas laikā nosūta iesniedzējam paziņojumu par elektroniskā dokumenta saņemšanu uz elektroniskā pasta adresi, no kuras dokuments nosūtīts.

UZMANĪBU - SVARĪGI!
Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas (ID) karte.
Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.

gtag('config', 'G-YL58XLKND2');